Gilla nitar allt mer ....

När jag såg nitar förut så tänkte jag mest på punkare och så, deras stil. Men fatta vad snyggt det är! Jag ÄLSKAR nitar, eller det beror på faktiskt. Jag skulle inte vilja ha nitar på vad som helst och hur som helst... hehe! Men bilden jag visar här under har ju så fantastiska saker som jag inte skulla tacka nej till, speciellt inte väskan.. Det är inte bara i Sverige som modet är inne, utan även i arabländerna :O :) .. förvånad blir jag inte... typ! Vad tycker ni om denna bild jag visar med coola grejer?



                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

De högklackade skorna med nitar baktill var jäkligt snygga!

2009-11-03 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0