Damascus <3

Hej allihopa! :) Har ätit, varit ute på promenad och nu sitter jag vid datorn. Jag har tänkt på vad jag ska lägga upp för recept men jag får inte upp något i huvudet så jag skriver om någonting annat idag, tänkte skriva om den vackra Syriska huvudstaden Damascus <3 . Syrien är ett land ni bör besöka inte för att jag kommer därifrån men landet är värt att åka till. I somras åkte jag och min kompis dit ner med min familj och vi hade så kul ... Damascus är en stor huvudstad med vackra palmer, nattliv, god mat, folket är trevliga och älskar att leva livet, visst finns det vissa idioter men det finns väl i alla länder? t.o.m i Sverige ;). Om man ska åka till havet så får man åka till ett ställe som heter "Lattikia" det ligger typ 3-4 timmar med bil, man brukar åka dit minst en vecka om man bor i Damascus, eller så brukar vissa åka till Libanon som är bara Max 2 timmar från Damascus :).... Men visst finns det underbara och fräscha bad i huvudstaden som får en att glömma havet :). 

Jag rekommenderar verkligen att ni ska åka dit :) . Bjuder på lite bilder så ni får en bild av staden.




                         

                         

                         


JAG SAKNAR ALLT ! <3



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0