14.10.09

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej !!! Jag vaknade upp tidigt imorse åt frukost och satte på datorn och vad tror ni händer då? ja då funkar inte mitt internet och varför vet jag INTE, jag provade ett par gånger sen så sket jag i det. Efter det så gick jag ut och fixa lite grejer och nu är jag tillbaka och ser att mitt internet funkar och skriver mitt första inlägg för dagen *visslar* haha.

Idag mår jag bra och solen skiner men kallt som fan! Undra vad jag ska lägga upp för recept idag... hmmm. Jag sitter och lyssnar på arabisk radio men mycket bra musik.. hehe! Ni kanske undrar varför jag är så "besatt" av allt som är arabiskt själv ... det är för att jag är så stolt över att själv vara en arab! Vi har mycket som är bra, musiken, kulturen och massa med god mat och alla de snygga artisterna, haha. Nämen nu ska jag gå och fixa lite gott till mig blev lite hungrig.. ha en bra dag så hööööööörs vi :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0